Domácí zvířata představují pro mnohé z nás úžasnou zálibu. Chováme morčata, křečky, králíky, akvarijní ryby, kočky, psy, a někdo si troufne i na chov hospodářských zvířat, například koní. Každý chovatel tak zároveň bere na sebe odpovědnost za život a zdraví svých svěřenců, a to nejen co se týče vhodného prostředí, ale i výživy. V současné době je na trhu velmi mnoho prodejců krmiv a chovatelských potřeb, a tak chcete-li právě vy začít s touto podnikatelskou činností, měli byste konzultovat své záměry s odborníky, kteří se zabývají děním na Internetu. Co tím máme na mysli?
Web a e-shop – internetový prodej představuje velký podíl z celkového obratu prodeje krmiv ve světě. Lidé nakupují mnohdy i pravidelně pro svá zvířata velké množství různých výrobků v tomto sortimentu s množstevní slevou a využívají propagace webových stránek, které jim vyhodnotí internetové vyhledávače v popředí jako relevantní zdroje.
SEO – abyste se právě vy mohli stát tím relevantním zdrojem, je třeba kromě funkčního e-shopu mít pokryté i SEO, tedy komunikaci mezi vámi a vyhledávačem. SEO je základní kámen pro úspěch v tomto směru, stará se o to, abyste byli mezi vyhledanými subjekty v popředí. Agentura SEO vám objasní, z jakých prvků se tato procedura skládá, a co je zapotřebí, abyste v tomto směru uspěli. Jde o řadu procesů, kterým rozumí jen zasvěcení odborníci, kteří pracují i na základě osobních zkušeností.
SEO conzult.cz vyhodnotí na základě analýzy všechny potřebné prvky a postupně je zařadí do vašich webových stránek či e-shopu. Jsou to například PPC reklama pro vyhledávače či sociální sítě, bannerová reklama, návrh klíčových slov, placené redakční články, SEO audit a analýza a optimalizace. SEO je vlastně takový udržovací nástroj, s nímž je zapotřebí být stále v kontaktu s webovými vyhledávači, aby vás neustále na časové ose vašeho podnikání umísťovaly tam, kam patříte – do popředí mezi vaše ostatní konkurenty.